Stres až se kouří

10:09

Hezký den přeju, možná to chvíli mohlo vypadat, žejsem se vzdala, ale to je docela daleko od pravdy. Jen jsem teď měla tolik co na práci, že bylo dost těžké někam rozumně vmáčknout blog.

V úterý mě čekala práce, pak pracovní schůzka v další práci, pak konzultace diplomky a do postele jsem padla už jenom ze setrvačnosti. Nicméně, ještě jsme se árno stihla namalovat a dát do gala... což se včera moc nepovedlo.

Boty: Zara, Legíny: Young Primitive, Šaty: DIY, Svetřík: FF, Náhrdelník: Origami shop


Včera jsem z domu vystartovala brzo ráno a nečekaly mě žádné příjemné zážitky, do toho práce tentokrát z domu, rychlá schůzka a psaní a opravování literatury a lítání kolem, takže nenápadný outfit se spoustou černé mi přišel jako nejvhodnější řešení. Ani největšímu nepříteli bych nepřála být v mojí kůži, ale nakonec všechno dobře dopadlo a snad dopadne, a diplomka je odevzdaná!

Legíny: Young Primitive, Šaty: New Yorker, Tričko: vyhrabané v sekáči

You Might Also Like

2 komentářů

  1. - bez stresu a práce nad hlavu by se svet netocil tim spravnym smerem. bud jen rada .)

    OdpovědětVymazat
  2. To je vždycky taková úleva, když se odevzdá práce, na které tak dlouho pracuješ :)) Tak hodně štěstí, ať to obhájíš. A ty legíny Young Primitive ti závidím...chtěla jsem si je pořídit na molo7, ale nemají mou velikost...grrr

    OdpovědětVymazat