Krátce z Prahy

22:50


- Kašlu na facebook. Každý den minimálně jedenkrát se mi ukáže zadek Terezky Matějičné. Nevím jestli závidět, plakat,vztekat se, no prostě nevím. Asi mám raději prsa.

- Dělám si, co chci a moc se mi to líbí. Chodím večer po městě, taky do obchodů, zlehka hledám práci a středně těžce píšu diplomku. Plavu. Nevařím. Piju pivo. Prostě ráj.

- Za státnice jsem od rodičů dostala jistý bakšiš. Objednala jsem si podprsenku z AP. Teď doufám že mi dojde neozkoušená, neožmoulaná a bude mi sedět. Těším se!

- Měla bych si ušít plavky. Zatímco kalhotky budou brnkačka (asi), zatím jsem nepřišla na to, jaký vršek bude pro mé poprsí nejlepší. Nebo budu topless a nebudu se s tím trápit. Bude to trápit lidi kolem mě.

- Koupila jsem si taky nové sandálky. Přišla jsem domů, hodila je do kouta a až po dvou hodinách si vzpomněla, že jsem na ně zapomněla. Jsem vášnivě ponořená do popisování krásných barevných grafů mojí diplomky. Diplomka vypadá jako kniha pro děti. Tolik je tam obrázků.

- Btw, nevíte o nějaké práci, buď na živnosťák full nebo halftime, nebo třeba hodně zle placenou, ale zaměstnaneckou pozici? A vůbec se to nemusí týkat marketingu a módy. Umím pracovat s čísly. Ehm, značně kreativně, takže analýzy čehokoli ano, účetnictví raději ne. Nástup klidně od srpna.

- Přečetla jsem od Párala knihu Profesionální žena, a myslím, že to je jazykově skvostné. A taky poučné, do jisté míry. 

- Jo, a obarvila jsem si vlasy na nudnou béžovou. Vypadá to podobně jako moje přírodní barva, takže pokud mé ombré budu postupně zastřihovat, třeba se časem dopracuju zase k nudné špinavé blondýně. Budu pak nudná? Nemám tušení.


No... a nějak mě přestalo bavit si, nebo někomu, něco dokazovat. Potkala jsem pár lidí, co to nedělají ... a mám nový vzor. Lahůdkový!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Terezku sem si už musela smazat, neměla sem na to nervy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakou barvu jsi použila na to barvení? uvažuju že budu taky zpět špinavá blondýna. Barvení mě už moc nebaví a na odůsty nemám koule.
    Jinak přeju brzký nalezení práce (!!)

    OdpovědětVymazat
  3. taky me uz barveni unavovalo, ale byla jsem cernovlasa s puvodni barvou svetlou blond, takze jsem to radsi nechala na kadernici. udelala mi hustsi blond melir a na dolni konce, kde to zustalo zrzavy, jeste nejakou zesvetlovaci barvu ve studenym odstinu. ted je to asi mesic a vypada to takhle

    http://tinyurl.com/eth-asdfghj
    (jsem veprostred v bezovym kabatku)

    pres 2 cm odrosty splyvaji se zbytkem a na koncich viditelny cerny 'prouzky'. je to vyborny (=neni to jako pest na oko, nemam pocit, ze bych mela chodit kanalama a v praci na me nikdo necivi) a uz s tim neminim nikdy nic delat.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkus napsat Tereze o prsa, myslim že ti ráda splní to po čem toužíš :)))

    OdpovědětVymazat