Vítězi a poražení.

9:34



Jak jsem slíbila, tak činím, zveřejňuji oba texty, které mi přišly ohledně soutěže o lesk na rty Dior Addict Gloss. 


Majka:
Lesk je výborná vec...výborne chutí,aj keď  sú ženy zaň ochotné pomaly utratiť celodennú výplatu ktorá je nepriamo úmerná zlízaniu lesku z pier je neoddeliteľnou súčasťou každej ženskej kabelky,ale mužov pri bozkávaní vytáča :-),dodáva perám šmrnc,objem tam kde skoro žiadny nie je.Dá sa použiť ako lepidlo na třpitky,oživí akúkoľvek rtenku.Dá sa použiť ako peeling na rty-naniest a zotriet obrúskom silenjším tlakom.Je to multifunkčný pomocník.
PS:niekedy by nemusela byť zlá ochutnávka leskov... 



Ivet:
Musím se přiznat, že ještě donedávna jsem si vystačila s bezbarvým balzámem na rty. Lesky na rty se mi zhnusily na základce, kdy ty „největší hvězdy“ ze třídy vypotřebovaly za dopoledne celý jedno balení (plus tanga lezoucí permanentně z bokovek). Od té doby jsem měla averzi k tomu, že bych si měla před lidmi namazat pusu něčím lesklým. Teprve po deseti letech se zase vracím k leskům, protože s mými tenkými rty umí udělat hotový zázraky. A ještě mám pocit, že když si dám na rty nějaký do červena, tak se chlapi v okolí chovají nějak víc gentlemansky. Překvapilo mě to při prvním nanesení a překvapuje mě to neustále. Cítím se pak tak nějak víc žensky, což mi přijde, že se nějak vytrácí ve společnosti.
 

Je to docela těžké rozhodování, konstatovat, co je lepší a vybrat vítěze a poraženého. Ale vzhledem k tomu, že představa ochutnávky lesků, v parfumerii stojí hosteska a nabízí na špachtličkách různé příchutě k oblízání... prostě to vypadá zajímavě, takže... vítězí Majka. 

Ivet hrozně moc děkuju, že se do toho pustila a díky ní se z celé akce nestala zoufalá fraška. :-)


Ps: Máte někdy pocit, že se o něco snažíte, ale celé to je vlastně zoufale nesmyslné? Jak se s takovou věcí, se ztrátou ideálů a snů, vyrovnat?

You Might Also Like

2 komentářů