Před operou, za operou...

9:37

Ze svého okolí mám vypozorováno, že když se někdo ocitne v roli single, jeho pracovní výkony jdou razantně nahoru. I u mě to tak trochu platí, od té chvíle co mi uletěl muž, je pro mě práce něco víc. Těším se na každou příležitost něco dělat a pokud je to něco krásného s příjemnými lidmi, tím víc.

Na sobotní Ples v Opeře jsem se těšila snad ještě víc než ti, kteří obdrželi pozvánku a lístky. Všeobecně mě více baví backstage, všechno to chytání předem, vybuzená kreativita a stres, přerod krásné dívky v pohádkovou princeznu. Popravdě, v tomto případě jsem se cítila tak nějak zvlášť poctěna. Ples v Opeře, všechny ty VIP a další, výtvory kadeřnictví z centra města a mezi tím ty moje? Paráda. Navíc, pro Niku se tak nějak jednalo o první ples v životě...

O tom, že Simona bude mít vlasy vyčesané, bylo rozhodnuto prakticky hned. Šaty bez dekoltu by cokoli jiného "zabilo" a vzhledem k jejich "neprinceznovskému" střihu a tomu, že Simone už je paní, jsme se rozhodly vynechat pěšinku a drdol nechat mladistvě volný. Zatímco zepředu tak nic neodpoutávalo pozornost od obličeje a náušnic, ze strany bylo na co se dívat.




To Aneta, PR managerka Check Czech Fashion, původně přišla s trochu odlišnou představou, než s jakou odcházela. Její dlouhé vlasy by snad ani nepotřebovaly úpravu. Nakonec jsme se však shodly, že rozpuštěný účes se na takovou událost nehodí a "řecká" říza Heleny Mertlové tak byla doplněna o "řecký účes" tvořený spletenými vlnami. Pro objem a svěží look jsem vynechala pěšinku, takže 90 minut práce na konečném výsledku rozhodně nebylo vidět. ;-)




A nakonec, Niki a Lucka. Když mi týden před plesem do schránky přistál zoufalý vzkaz poptávající nejen vlasy, ale také šaty, problém se povedlo vyřešit během několika hodin. V ateliéru Kamily Vodochodské jsme vyzkoušely všechny společenské šaty z aktuální i minulé kolekce a opravdu bych vám přála zažít tu chvíli, kdy se klientka dlouze, spokojeně prohlíží v zrcadle, překvapená svou vlastní krásou a dokonalostí :-)
Na look Lucky a Niky se objevilo dost kritiky, nicméně, ráda bych sama za sebe řekla, proč jsem spokojená a za tím jak to dopadlo si stojím.

Nika je mladinká slečna, která už za sebou sice má taneční, ale Opera byla její první ples. V zemích s tradicí to znamená, že dotyčná je uvedena do společnosti, představena v celém svém mládí a kráse spolu s dalšími dívkami, ve sněhobílé róbě. Tady nic takového není a proto bylo třeba vymyslet takovou kombinaci šatů, líčení a účesu, která by tak tři roky přidala, ale zároveň byla dostatečně dívčí :-) Světle růžové šaty s holými zády byly už od počátku jasnou volbou stejně jako to, že účes bude vyčesaný. (Nika má poměrně krátký krk a šaty jsou bez dekoltu.)
Až před plesem jsem zjistila, že dát ten správný tvar neuvěřitelně hustým a poměrně dlouhým vlasům nebude taková legrace. Na foukanou už nebyl dostatek času, nakonec tedy zvítězil drdol z vlasů bez jakékoli tepelné úpravy. Ehm, ano, Niki vypadá starší. Není to romantické, princeznovské, holčičí, je to klasické. Ale pokud jsme nechtěli, aby v růžových šatech vypadala jako bonbon, kudrlinky nepřipadaly v úvahu ;-)


Lucka už má teenage věk za sebou, proto jsme si mohli dovolit trochu experimentovat. Kdy jindy je čas na odvážné kreace než ve dvaceti, kdo jiný by je měl nosit než dívka s dokonalou postavou? Zatímco na maturitním plese v bílých šatech byla romantická a dívčí, vysokoškolačka už si může dovolit být femme fatale. A navíc, kdy jindy ukázat, že to není jenom slušná studentka s dobrým vkusem, ale že v ní je i něco víc? Proti černé róbě, pod kterou se oblékly už jenom kalhotky s vysokým pasem, nic nenamítali ani rodiče, a tak bylo rozhodnuto jak o šatech, tak o účesu a doplňcích. V jednoduchosti je krása a hladký culík s lesklými peckami v uších tak nerušily celkový dojem a neodváděly pozornost od Lucčiny osobnosti. :-)
Není dokonalá?




You Might Also Like

27 komentářů

  1. ano, lucka bola dokonala, niky bola tiez moc krasna, ale simone sa mi teda vobec nepacila, cakala som viac, hlavne od siat teda...skoda

    OdpovědětVymazat
  2. mne se nejvíc líbila simona, vážně moc. a niky se mi právě líbila, jak je elegantní! za mě palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  3. Olgo, myslím si, že se Vám to moc povedlo!
    Rozhodně není nic jednoduchého připravovat ve dvou 4 slečny...

    Musím pochválit jak účesy, tak líčení, ač někde by se dalo zapracovat jistě více (např.: u Niky, jak píšeš) .. ale chápu, čas nebyl Váš přítel.

    A musím se zastat Simone, na těch fotkách není příliš vidět, jak šaty vypadají a jakou mají - no řekněme "strukturu". Plus jsem si je zkoušela já i jedna moje ultra vysoká blonďatá kamarádka a oboum nám vůbec nešlušely. Zato Simone padnou skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  4. povedlo se ti to opravdu na jedničku. všechny šaty i účesy se mi moc líbí, jsi šikovná. naopak, já bych si vybrala šaty černé, ty mě zaujaly nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  5. Lucka má možná pěkný zadek, ale společenská etiketa jí bohužel nic neříká, což je u mladé dámy dost smutné.
    klidně mě ukamenujte, ale na ples se prostě s holým zadkem nechodí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by som nepovedala. Bola som teraz na plese a baby mali rôzne šaty, no keby si videla jednu...ona mala na sebe STRIEBORNE OBTIAHNUTE TRICKO!! To neboli šaty ale tričko!! ktore sa nosí k leginám nanajvýš..a ona mala silonky..proste to tričko bolo asi milimeter pod jej zadkom a ked tancovala ta jej ho samozrejme taker bolo vidno pretože sa jej to dvihalo...Na hlavu si dala striebornu celenku taku tu cez celo okolo hlavy a na nohy vysokanske lodicky strieborne..vyzerala ako nejaka "defka" a ešte sa aj opila. Takže si myslím, že Lucka bola až veľmi elegantná a podľa etiky.. Dnes sa na plesy nechodí ako kedysi dávno..V zahraničí chodia tiež v nádherných róbach, tak prečo by Slovensko a Česko mali byť na tom vždy rovnako, lebo ľudia ako ty si myslia, ze to tak má byť asi navždy... Doba ide dalej..

      Vymazat
    2. To, že se někdo jiný obléká strašně, přece neznamená, že když se já obléknu méně strašně, že to je v pořádku. Na ples v opeře je pro dámy předepsaná velká večerní a ta rozhodně "holej zadek" nezahrnuje.

      Vymazat
    3. To, že na Slovensku na jednom plese byla dívka s holým zadkem automaticky neznamená že na český ples v opeře se může jít taky tak.
      Dodržení etikety je známkou dobrého chování a slušnosti vůči pořadateli.

      Vymazat
  6. Všem to moc slušelo a hlavně ani jednu z nich šaty ani líčení nepřebily, ale podtrhly jejich krásu a o to jde :)

    OdpovědětVymazat
  7. líbí se mi všechny a moc! :) jen když jsem poprvé viděla Niki, tak jsem si řekla, že vypadá trošku jako stará mladá... Nevím, prč na mě tak působí. Vlasy jsou perfektní i její šaty se mi llíbí, možná ten make-up, barva rtěnky, nevím :) Nejsem expertka, takže nedokážu říct, co mi na její vizáži vadí. Ale i tak, všechny 4 vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všem to strašně slušelo :) Krása, jsi šikovná :)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě je nejkrásnější Simone - elegantní a mladistvá. Myslím, že jí celkový vzhled sedl nejlépe a líbí se mi i šaty - žádná velká okázalost, ani experimenty, prostě příjemné na pohled. A obdivuji první dva účesy, krásná práce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se Niki a Lucka líbily moc, myslim, že to bylo dotažené do detailu. Perfektní. Rozhodně mi princeznovské róby nechyběly.

    OdpovědětVymazat
  11. Keď sme s Bekou uvideli fotky z plesu tak sme len ústa otvárali. Konkrétne nad Luckou. Podľa mňa jej šaty, účes a všetko okolo veľmi pristalo. Je mladá, takže si to ešte môže dovoliť.
    Čítala som niektoré diskusie o tom, aké boli tie šaty nevhodné, ale to si nemyslím. Len Češi ešte nejak nie sú zvyknutí na podobné veci.
    A z Niky ste urobili jednu elegantnú slečnu!
    Fakt dobrá práca!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí, jak každému, komu se Lucčiny šaty zdají na tuto akci jednoduše nevhodné, musí být hned konzerva nebo není na takové věci zvyklý. Šaty jsou hezké, to ano, ale do Opery nee.

      Vymazat
    2. V informačním emailu psali o tom, že by měla být zakrytá ramena, o tom že zbytek nesmí být ani tušený nikde ani slovo. Takže v tomto případě to prohrály všechny dámy v korzetových šatech. Nebo ne? oblékat se na ples prostě není žádná legrace :-)

      Vymazat
    3. Co to je proboha za výmluvu? Nikdo mi nenapsal, že na významných společenských akcích se dodržujou určitá pravidla v oblékání, tak na sebe hodím průhlednou a co, hlavně že sem zakrytá....???

      Vymazat
  12. Účesy jsou nádherné, krásná práce:)
    Šaty jsou podle mne do opery až moc odvážné (výstřihy a tak, ale líbí se mi.
    Pokud tedy vynechám Lucky šaty, ty jsou nevhodné.Kdyby pod nimi měla spodničku ala další mini šaty tak bych je snesla,ale takhle je to na pováženou.
    Jinak pletete si tady šaty na ples a do opery!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Posledni slecna se vyskytuje v komentarich na modnim pekle http://www.modnipeklo.cz/clanky/ples-v-opere-2013/

    OdpovědětVymazat
  14. vsem to moc sluselo!!:)nejhezci byla ale Simca!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  15. Prosim Vas slecna, tu obhajobu o informacnom emaily snad nemyslite vazne, pokial sa tam pise zakryte ramena je obzvlast nevhodne ist v tak vyzyvavych satach. Myslim, ze toto bolo asi trosku vela, je mlada a krasna, to ano, ale toto bolo nevhodne zvolene oblecenie na tuto udalost, je skoda ze nasleduje trend pseudocelebrit. A cudujem sa maminke slecny, ze jej nevedela poradit lepsie.
    Maja.

    OdpovědětVymazat
  16. Ten Anetin účes je nádherný. A vůbec si myslím, že vlasy vyčesané do drdolu jsou slušivější a elegatnější.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná práce, na všech. Vlásky, šaty, všechno.
    Zaráží mě to množství puritánů :) Pokud by to byly tak nevhodné šaty, tak jí tam asi ani nepoustili, ne? Holkám to sluší moc, jsou mladé a krásné, postavy super, tak nevidím problém. Kdy jindy už to využít?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepustili? To možná tak před sto lety. Dnes jde každému jen o výdělek, takže do velkých divadel pouští i lidi v džínách, tričkách kurvích minisukních a podobně...

      Vymazat
  18. Tak já asi holt žiju někde v minulém století :) Vím, že třeba v Anglii v některých klubech nás nechtěli pustit v keckách, tak jsem si říkala, že na takovou akci nepustí někoho, kdo je nevhodně oblečený. Ale zřejmě nepustí jen lidi bez placení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tam si na to potrpí, i ve Francii je běžné, že lidé chodí na večeře nebo v neděli na oběd v saku a polobotkách - prostě elegantně oblečeni. U nás je běžné přijít na operu v keckách a polo tričko. Vždyť je značkové, takže se hodí všude, že jo :D

      Vymazat
  19. Krásná práce,Olgo. Moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat