Prague Fashion Weekend

14:45

Aneb do třetice všeho dobrého, nejlépe jak to jenom jde.

Třetí zářijový víkend letos už potřetí bude patřit módní akci Prague fashion weekend.

Když se konal poprvé, s velkou radostí o něm informovala snad všechna média, na místo konání se slezli snad všichni milovníci módy a v Pařížské nebylo k hnutí. Co si však budeme povídat, organizace akce, výhled do korun stromů, výběr návrhářů, modelek, bohatá účast cykloturistů i s koly... Pro mě to však byl ročník přelomový, v boční uličce mě odchytila Tonbogirl a kariéra bloggerky tak mohla začít...

I loňský ročník pro mě byl významný  a to důvodem, proč jsem se nezúčastnila. Ten víkend jsem se neoblékala do černého proto, abych byla chic, reportáž z akce psala Nadia a mě po návratu do reality čekal lehký šok z toho, jak moc se do celé věci opřela.

Letos už nejsem šéfredaktorka a říkám si, že to je jako zákon schválnosti. Když se konečně povede něco tak velkého, jsem už zase jenom obyčejný návštěvník. Ale to mi nezabrání v tom jít se podívat a pozvat i vás.

Prague fashion weekend vypukne ve čtvrtek 13.9 ve stanu na Hradčanském náměstí. Těšit se můžeme na klasické světové pojetí, kdy mezi jednotlivými přehlídkami nevyhání ochranka návštěvníky z místa konání, ale kde jenom opustí hlavní sál, přemístí se do lounge a tam se věnují rozhovorům, očumování a konzumaci sponzorských jídel. (alespoň tak tomu tedy bylo loni v Berlíně)

 Čtyřdenní přehlídkový maraton se rozběhne v 16 hodin, a to módní přehlídkou zlínského Ateliéru designu oděvu. Pár absolventů znám, takže zrovna tuto show doporučuju, pokud chcete pro svůj šatník, obchod nebo jen tak pro potěšení smyslů, objevit nové talenty.  Pokud se chcete dostat do školy do Zlína, potřebujete opravdu hodně talentu. Takže jsem skutečně zvědavá!
Od 17. hodiny nastupuje Lada Vivalová, "držitelka titulu Výtvarník sezony a ceny redakce časopisu Elle", kterou zřejmě znáte spíše jako tvůrkyni značky l'idée... což je moje krevní skupina.
O hodinu později následuje Hana Stoklassová se značkou Boheme, o které jste už zřejmě slyšeli. Patří do skupiny které říkám "stará garda" české módy, mezi lidi kteří s vlastní tvorbou začaly hned jak to bylo možné, v případě Boheme v roce 1991. V tomto roce založila svou značku také Hana Havelková, jejíž show začíná v 19 hodin. Přehlídky od 20. a 21. hodiny jsou "pro dospělé". Chcete vidět modelky a modely v plavkách? Nebo raději v oblecích a slušňáckém stylu? Pak se dostavte na přehlídky Fendi a Cavali Beachwear a Mirka Talavašková for Delor.

Pátek je pro úřednické profese tradičně víkendovým dnem, a proto jeho program celkově nepřekvapuje.
Na 16. hodinu dorazí coby překvapení host z Berlin Fashionweeku, a ti, kteří tam někdy byli ví, že v Berlíně to berou ve velkém stylu. Jsem hodně zvědavá, o koho se bude jednat, a jakou kolekci sebou doveze.
Po tajemném hostu následuje La formela, značka v Liberci odchovaného návrhářského tria. Pamatujete na fotku v článku o Oldřišce Křížkové? Tak to jsou oni. Bohové na špalíkách!
Luxusní spodní prádlo La perla asi dobře znáte, na modelky v titěrných kraječkách se můžete těšit od 18. hodiny.
Večerní program odstartuje Natalie Steklová se svou ekologicky zaměřenou kolekci. Já na barvičky moc nejsem, takže nevím, co čekat. Zmeškat ale rozhodně nemůžu zlatý hřeb večera, show Jakuba Polanky. Koho tam neuvidím, ten je ignorant a nezaslouží si ani nové ponožky! ;-)
Oproti Polankovi je zkrátka přehlídka Simple concept store jenom taková obyčejná tancovačka.

A než se na světlo boží vyloupne další program a další tiskovka, můžete zatím nakupovat lístky. Program na sobotu a neděli blíže rozepíšu pak :-)


Více na: www.praguefashionweekend.cz

You Might Also Like

0 komentářů