BigBrands theory

6:30

Dnešním dnem počínaje začíná 1. Bigbrands týden českého designu.

O co se jedná? Bigbrands je soukromý nákupní klub. Pokud tam ještě nenakupujete, možná nevíte, co si před exklusivně znějícím pojmenováním představit ale nemusíte mít pocit, že se jedná o počin pro horních deset tisíc. Spíše naopak.

"Bigbrands je první český nákupní privátní klub, který vznikl v roce 2009. Svým uživatelům několikrát týdně nabízí zboží světových značek se slevou až 80% oproti běžným cenám." Tolik se píše v oficiální zprávě. V praxi to vypadá tak, že se zaregistrujete na úvodní stránce, www.bigbrands.cz, počkáte, až se vám zpracují údaje a pak už každé ráno dostanete na email informace o zboží, které se právě prodává. Nečekejte obrovské množství výrobků všech barev a velikostí. Přece jenom, nejedná se o věci za plnou cenu, takže výběr je trochu omezený. Každopádně, ke koupení jsou šperky, boty, sportovní oblečení i doplňky do domácnosti, všechno značkové a kvalitní.
Já osobně jsem zaregistrovaná už více než rok a to že jsem si zatím nic nekoupila no... víte, nějak jsem negramotná v nakupování přes internet.

Zatím byly všechny nabízené značky spíše zahraniční, zejména u designových výrobků. Dneska ráno se to však má změnit.

Už od 6:00 můžete nakupovat povětšinou hedvábné šaty Petry Pilařové a lampy a stínidla z papíru a dřeva MooDoo.

Posouzení designové kvality nechám na vás. Nicméně už zítra by měla do prodeje přijít značka Sistersconspiracy, a to je podle mě, nejen pro fanoušky Charlie Straight (Kdo by nechtěl mít košili jako Albert!) docela lahůdka.

Závěrem, děkuju moc ABNY, že mě na prezentaci vzala. Doufám, že jsem jí nedělala tak velkou ostudu. ;-)

You Might Also Like

0 komentářů