Sleva 50% na sny všech barev!

17:38

Aneb rande s mamzel Abny.

Můj muž onemocněl, seminárka nabrala jakýchs-takýs tvar a tak jsem vylezla z brlohu, nadýchat se čerstvého vzduchu.
Měla jsem obchodní schůzku s Abny, bloggerkou, novinářkou (prostě osobností), v luxusním prostředí Bakeshopu.
Možná, že vám to přijde jako silné slovo a na podobné věci jste zvyklí. Ale já jsem pořád ještě nesvá v podnicích, kde rohlík stojí dvou a zákusek trojmístnou částku. Pánové ve značkových oblecích, čtoucí noviny, taky na klidu nepřidají. Paní, která snídala s kabelkou Prada po pravici, bych ještě snesla. Ale maminka, která se se svým pětiletým synem zastavila na dopolední svačinku, mě přesvědčila o tom, že další kafe si nedám. Ne že bych měla něco proti kabelkám Dior, nebo že by bylo prostředí nepříjemné a kafe nedobré, ale přece jenom, jsem chudý student.
Musím krotit svoje chutě po kávě-s-mlékem-a-třtinovým-cukrem.

S Abny jsme usrkávaly laté, snažily se dobrat "jádra pudla" až nakonec přišel pomyslný vrchol dne. Na scéně se objevil dealer a předal své zákaznici běloskvoucí pytlík. Zboží bylo třeba hned vyzkoušet a tak se zbytek dne moje společnice vznášela v dobré náladě, usmívala i na nepříjemné prodavače a občas klopýtla.
(Nemyslete si o nás nic špatného. Prostě se občas stane, že někdo má závislost na obuvi. A protože Loli se rozhodla dát svým wedges, Abny se chopila příležitosti a pár minut po předání už je měla na nohách. Určitě vám je ukáže. Jsou skvělé.)

Když jsme se po poledni vyhrabaly z pracovních záležitostí, přišla na řadu zábava.
Zara, Mango, oběd v mekáči, HM a nakonec jeden z mých nejoblíbenějších obchodů v celé širé Praze, místo, kde se prodávají sny.

Přejete si sen? Zelený nebo červený? Sametový nebo krajkový? Hedvábný nebo vlněný? A což takhle s padesátiprocentní slevou? Zastavte se tam taky.

Cesta není ani dlouhá, ani krátká, ani rovná, ani klikatá. U pokladny jsme se všechny přítomné shodly, že vstup dovnitř by měl být limitovaný, protože jinak tam jsem schopné nechat celou výplatu. A tlustá paní prodavačka se spokojeně usmívala.

Ten krámek je v Opletalově ulici a prodávají se tam sny všech milovníků módy a oblečení.
Látky.

V běžném obchodě se zboží ptá:
Líbím se ti? Máš dost peněz?
Látky se lákají:
Šáhni si, pohlaď mě. Jsem ti příjemná? Co ze mě vytvoříš? Jaké přání ti můžu splnit?
Látky podněcují fantazii. Kvůli látkám mi většinou ujede vlak.

A což teprve když jsou slevy!

Slevy na vlnu, slevy na úplet, na oblekovky... je těžké se ubránit.
Je těžké se ubránit, když víte, že vaše vysněné šaty stojí jenom 200,- a trochu práce.

Jasně že jsme neodolaly. Abny vám své poklady jednou ukáže. A mě na krku hřeje šál z bavlněného úpletu a v tašce čeká látka na sako a šaty.
Zítra jedeme za švadlenkou.

HURÁ!

(To kafe mě teda přišlo pěkně draho. Jsem těžší o dvě dlouhé sukně z HM, látky a hlavně, poznatky o mých svatebních botách. Minimálně vím, které to nebudou. A zatímco Berounka snad bude každou chvíli kulminovat, sedím doma a hlídám, jestli z kanálů netryská voda. Tak vám přeju, aby jste byli při součastném tání hezky v suchu)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. mám tvé články hrozně moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Já v Bakeshopu nikdy nebyla, ale cítím se v takových podnicích dost podobně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty to zase tak pěkně napsala uplně si připadám jako bych tam byla taky :) a sem teda zvědavá co s Ardi chystáte!

    OdpovědětVymazat