Jak Alice překazila reportáž

19:25

...protože mě zmínila ve svém řetezovém dopise.

A ačkoli já jsem nukázněná a už jsem měla několikrát padnout do neštěstí, protože tyhle dopisy(a později smsky) jsem házela do koše, protože Alici myluju mám moc ráda, tak jí to splním.

7 věcí, co o mě asi nevíte

1) Maminka i obě babičky jsou učitelky. Snažím se to překonat, ale nakonec často vyplyne staré heslo, které mám společné s Rákosníčkem: "Já bych taky každému radil..."

2) Nečetla jsem Harryho Pottera ani jiné podobné slavné knížky.

3)Umím příst na kolovrátku.

4) Nikdo to vědecky nedokázal, ale jsem alergická na vinný ocet, papoušky a morčata. (Což ale neznamená, že jim dokážu odolat, přestože rudé skvrny mi naskáčou i přes svetr a kýchám ještě druhý den.)

5) Dokážu se na povel zamilovat do kohokoli.

6) Neholím si nohy (Pokud to není bezpodmínečně nutné.) a užívám si všech výhod s tím spojených.

7) Miluju lezení po stromech, plotech, mřížích...

Tohle o mě určitě nevíte ;-)

A co těch pět vyvolených? Nejraději bych to tady ukončila, protože beztak jsou už všichni nominovaní odjinud. Nicméně:

Evička - fotografka, novinářka, spisovatelka... která umí ten nejkouzelnější pohled
Marcela - vizážistka, která to se mnou vždycky všechno přetrpí
Gretka - která píše o tom, o čem já sním
Loli - jako ona bych jednou chtěla být
A nakonec Pedro, protože je to sice magor, ale takových je potřeba (a vám se určitě bude líbit)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. ha! tak ta fotka mě dostala! :D boží :D

    OdpovědětVymazat
  2. heh ta teda promiň :) a cítím se poctěně podruhé za krátkou dobu v nadpisu! ta fotka je rozsek a předení na kolovrátku to zní hustě!

    OdpovědětVymazat
  3. U mě taky žádnej Harry Potter:-)

    OdpovědětVymazat
  4. to by mě zajímalo, jaká je výhoda neholení nohou?:) hehe

    OdpovědětVymazat
  5. To anonymní:
    a)v zimě - je tepleji - a já potřebuju nohy v teple
    b)v létě - chrání - Ve městě to není tak třeba, ale já jsem nejraději v lese, na louce...a chlupy chrání před poškrábáním, pořezáním o trávu...

    Odzkoušela jsem s i bez, a i ty moje jemné blond chloupky jsou rozdíl :-D

    OdpovědětVymazat
  6. ta fotka :) pecka :) blanche me do tehle nadhery dneska taky namotala, pry ze promin, ts :)) tak premyslim, co na sebe prasknu.
    jo a harryho sem taky necetla, a film me nejak nebere taky.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta fotka je ták ták! ;) Jo a tu Gretku si mi ukradal, já teď nevim koho nominovat...

    OdpovědětVymazat
  8. nad tou pětkou zůstane rozum stát..:D

    OdpovědětVymazat