Dřevo = teplo

19:48

Mám nové boty!
Nahoře jsou kožené, uvnitř jsou dřevěné.
(Už jsem skoro jako ostatní bloggerky!)

Nebojte, nemám extrémně vysokou nádheru jako Sandra ani Ničiny pohodlné wedges. Dokonce ani wedges od Abny, pobité cvokama.
Nemám totiž botičky Jeffrey Campbell.

I když je to u mě divné a neobvyklé, nemůžu si pomoct, musím se pochlubit.
Moje nové zimní gumy se jmenují "Arctic fur boot" a já je láskyplně oslovuju "chuňáče".


Mají dřevěnou podrážku, svršek je kožený, chlupatý a uvnitř jsou vyteplené ovčí vlnou.


Byla to láska na první pohled. A světe div se, na rozdíl od kterékoli předešlé lásky, vypadá to, že to není jenom zamilovanost, která rychle pomine.
Botičky jsou uvnitř dřevěné, tvarované aby podporovaly klentbu. Nikde netlačí a ani jejich velikost "na hraně" se nezdá být výrazně nepříjemná.

Jsou výtvorem dánské značky Sanita (www.sanitaclogs.dk) a v česku je seženete v obchodě Bella Bruta v Železné ulici. Aktuálně se slevou 50%!

(Vím, že se asi nestanu novým arbitrem a ikonou, ale pokud nejste bezmezní milovníci vysokých podpatků a klínků a přesto si chcete užít pohodlí, třeba se vám zalíbí :-)

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Libi!:) Docela bych si je rada zkusila, jak sednou:)

    OdpovědětVymazat
  2. No, vypadají dobře. Obchod, cena?

    OdpovědětVymazat
  3. An: Bella Brutta, Pc. 4450,- cena, po slevě 2250,-

    OdpovědětVymazat
  4. jsou pěkné Oli! a hlavně mě láká ovčí vlna uvnitř, jedny takové mám a jsou moc teplé.Tyhle navíc vypadají stylově :)

    OdpovědětVymazat
  5. konečne poriadne čižmy! MôžU BYť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak prece jen! Jsem rada, ze sis dnes udelala radost :)

    OdpovědětVymazat
  7. tohle je opravdu ulet :)))
    http://www.sanitaclogs.dk/Default.aspx?ID=285&ProductID=PROD1234

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou skvěléééé! Fantastická koupě :-) Málokdy se daří při výběru botek skloubit estetičnost, stylovost a zároveň úsměv ortopeda :-)). Jinak - Bella Brutta je super shop !

    OdpovědětVymazat
  9. A jsou nádherné, ale to už jsem ti říkal :)

    OdpovědětVymazat