Takhle při pondělním večeru...

19:56

Nemá cenu se rozepisovat, když to už mnohem lépe udělala Evička!

(OMLUVTE EVIČČINU NADSÁZKU O MOJÍ OSOBĚ, JSEM PŘESVĚDČENA, ŽE PRÁVĚ MOJE PRDEL BYLA TA NEJVĚTŠÍ ... A TAK JSEM JI MĚLA RADĚJI CO NEJVÍCE SCHOVANOU...O CHŮZI ANI NEMLUVÍM, PŘIŠLA JSEM NALÍČILA SE, UČESALA SEBE A PÁR HOLEK A PAK TO VYPUKLO, NEVIDĚLA JSEM ANI JAK VYPADÁ "MOLLO" ANI JAKÁ JE CHOREOGRAFIE)

Můj názor:
Návrhář vypadal jako sjetý a kdyby jste viděli jeho vizážistu...no nic :-D

Co se týče věcí které jsem předváděla - setkala jsem se se dvěma naprosto odlišnými reakcemi.

Jedné skupině lidí se líbily spíše zdobené trička a "tričkové věci".
Mě moc neužije ani na volánky, ani na veselé barvy.
Co mě na nich bavilo byly základní střihy a materiál, který sice na pohled nevypadal luxusně, ale luxusně se nosil ... jenomže jenom to bohužel nestačí.
Srovnáním s jinými možná (krutě řečeno) "naivní brak", nicméně, brak nositelný a kombinovatelný. (Na rozdíl od mnoha dalších - viz zážitek z Arcolor)

Jiným lidem se naopak líbila "klasičtější část", která jistým způsobem uhranula i mi.
Člověk je zvyklý na to, že prošívaná bunda vždycky odstává a buď je nafouknutá jako mišelin nebo nehřeje. Jenomže tahle kabátkobunda skvěle seděla, hřála a bylo v ní jak ve svetru. Nikde nešustila. Stejně tak šedé saténoidní kalhoty, které jsem měla na sobě. Padly jako ulité.
Jak příjemné mít na sobě něco takového!
Bohužel, podobných věcí bylo příliš málo.

Shrnutě - docela dost nic moc. Na druhou stranu, návrhářka je na začátku. Já jí fandím z toho důvodu, že její hadříky nejsou zatížené "českým oděvním školstvím". Pokud se rozhodně pokračovat a postaví se kritice čelem, má dvě možnosti. Může se chytit triček a riflí a distribuovat jako ostatní návrháři na CodeMode .... nebo se může chytit "toho lepšího", najít dospělejší stránku své osobnosti a ukázat, co v ní je.

Myslím, že na to kterou cestu si vybere, nejsem zvědavá jenom já.

You Might Also Like

0 komentářů