S holou dupou

20:26

zdroj: http://dolfinol.blogspot.com/

Tak jsem měla včera, první stylistickou šichtu, od desíti do desíti, s přestávkou.

A potkala jsem zase pár skvělých lidí, většina "zákaznic" byla úžasně příjemných a milých.

Jenom ten začátek byl rozpačitý. Připadala jsem si...no ano, přesně tak jak jsem si asi před vyznamnými zákazníky měla připadat, jako poslední zaječí bobek, s holým zadkem v centru města.

Někteří cynicky říkají, že i zákazníkovo hovno je ze zlata. A já si nestěžuju, těm náročným zákazníkům se nedivím. Když je člověk zvyklý šatit se v Pařížské, těžko se spokojí sice s levnou službou, ale se službou, která zahrnuje oblečení z HM.

Jenom mě napadlo, co vlastně takový lidé, zvyklí na luxus, pohodlí a hlavně obrovskou úctu a pokoru svého okolí, chtějí. Jaký má být stylista pro dámu, která "V Zaře kupuje hedvábné šaty za 5000,- a nahlas s kamarádkou řeší, jestli to na doma bude stačit". Být pokorná, jako paní na úklid a holka k dětem, nebo být zkušená rádkyně jako prodavačka v oblíbeném boutique?

Tyhle věci ještě budu muset vyřešit. A taky, na vzhledu záleží a s holým zadkem se nedá chodit věčně. Chtějí takoví zákazníci své "služebnictvo" na jehlách a s kouřovým líčením?

(Nikoho nesoudím ani nechci soudit. Copak já sama bych se nedívala skepticky na stylistku, která by mi přinesla levný a špatně ušitý polyesterový hadřík? A sebevědomí? Kdo se pohybuje ve velkém světě, nesmí pochybovat. To vím už dávno...i když je to pro mě zatím docela těžké se naučit)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ono je to složité. Pokud se člověk chce prosadit, tak holt musí mít trochu "ostré lokty"..Nicméně jsem chtěla napsat, jak krásná žena ty jsi!!!!

    "Profilovka" je nádherná a tahle fotka.....nemám slov.

    A hele, nejsem zvyklá nikomu lozit do zadku, takže...:D to myslím naprosto upřímně.

    měj se hezky. B

    OdpovědětVymazat
  2. ta fotka je fakt povedená...
    a k tématu...já bych to asi nedokázala - nesnáším tuhle nafoukanost a lidi ze kterejch odkapávaj prachy a dávaj to hrozně najevo - bylo by to pro mě přetvářkový utrpení... ačkoliv ve skutečnosti takový ženy můžou bejt třeba nešťastný a osamělý (se všema těma penězma)...nevim... myslim že úctu a pokoru by měl mít každej né jenom ty chudší...

    OdpovědětVymazat
  3. Už někdy od patnácti mám takové nutkání nechat se fotit nahá. Nevím kde se ve mě vzalo, ale trvá. Mám potřebu ukazovat svým vnučkám babičku za mlada, asi po tom, co se opiju třešňovým likérem. Ta fotka je krásná. Je to hlavně tím, že ty jsi velmi zajímavá a výrazná.
    A tak si uvědomuju, že né zrovna všichni by měli fotit akty, mám docela citlivé estetické vnímání, ale touha pořád trvá.

    OdpovědětVymazat