Nejkrásnější na světě

12:21

Občas je člověku dopřáno...setkat se se ztělesněním krásy. Já se tváří v tvář takovým ženám vždycky hrozně stydím a mám chuť si na hlavu narazit aspoň papírový sáček. A taky si připadám hloupě, ale prostě musím jenom zírat, zírat, áchat a užívat si duševního a estetického blaha. A zrovna včera jsem zase měla jeden takový estetický zážitek.

Nevím, jestli se díváte na Ordinaci, já jsem neviděla jedinný díl a od té doby co žiju bez televize, ani upoutávky. Jsme neposkvrněná znalostí seriálových postav, vztahů mezi nimi a neznám ani herce.

A tak mi to něja vůbec nepřišlo, když jsem se včara setkala s touto slečnou, Nikol Kouklovou.



A tak jsem držela odrazku, donesla svačinu, snažila se moc nerozčilovat fotografa a netahat při česání. Do toho všeho jsem skoro koktala a pokud ze mě něco vypadlo, tak to samosebou byl "zaječí bobek" neboli nějaká hrozná pitomost. Ne proto, že je známá, proto, že je prostě Osobnost, s obrovským charismatem a ... je až neskutečně krásná.

Vlastně, připomělo mi to setkání s hodně podobnou dívkou-vílou, odehrálo se před rokem a bylo to vlastně moje první focení, coby stylistky. Když z tramvaje vystoupila vizážistka, neoslnil mě ani tak sluneční odraz z jejího kufru, jako ona sama. Barboru Lazarczykovou možná neznáte z filmů, ale v reklamách jsteji už určitě viděli. Je neskutečně všestraně nadaná, tančí, hraje, fotí i líčí a je nádherná.



Tehdy jsem taky byla lehce zmatená. Ale díky tomu, že to nebyla modelka, to bylo jednodušší.

Jak vy reagujete v přítomnosti svých "bohů"? Jak se cítíte když máte komunikovat s extrémně krásným člověkem?
Já mívám "stažené půlky" a šílenou nervozitu z toho, abych něco neposrala.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. ty trubičko! prej papírovej sáček na hlavu to já bych nemohla bez sáčku vycházet z bytu! z mého pohledu se řadíš tak na stejný level jako ty dvě slečny...
    moji "bohové" nejsou o kráse...největším setkáním pro mě bylo t s Robertem Fulghumem...po pěti minutách hovoru s ním jsem skoro půl hodiny plakala jak jsem z toho byla hotová :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja nepoznám ani jednu z týchto slečien,ale sú krásne.Hlavne tá prvá.Zbožňujem pehavé ryšavky

    Ja mám paár takýchto báb,ktoré keď vidím tak sa citím ako malá voška pri nich.Sú neskutočne krásne za každých okolností-Hlavne keď ich stretnem na aerobiku ja vyzerám ako 5 minút pred porážkou a oni ani najmenší náznak červeni nemajú v tvári...preto majú môj obdiv.sú neskutočne krásne a niektoré dokonca aj neskutočne inteligentné!

    OdpovědětVymazat
  3. Nikol je strašně hezká! Má svoje kouzlo:)

    OdpovědětVymazat
  4. -Ja to mam rozdelene podle pohlavi, pred hezkyma klukama se stydim, krasnym zenskym zacnu sama od sebe lichotit a nemam problem se s nima bavit, dokonce, pokud to byly treba spoluzacky z jinych rocniku atp., tak jsem s nima sama navazala kontakt, vetsinou byly krasne i dusevne...
    Ale mam jiny vkus, Ty jsi ev.na zrzecky, B.se mi libi vic nez N.

    OdpovědětVymazat
  5. Nikol je spoluzacka moji nejlepsi kamaradky, kterou shodou okolnosti studuje na Damu a prave vcera se o ni zminovala v souvislosti s autonehodou, kterou prodelala a jizvou, ktera ji zustala. Zda se ze ji skola udelila vyjimku hrat v ordinaci prave kvuli toho:) A opravdu je moc krasna:)

    OdpovědětVymazat
  6. mne prijde, ze jsi tem slecnam podobna, hlavne te druhe. myslela jsem, ze to jsi ty.)

    placky jsme si neudelali, muz mi rekl, ze nebudem stat frontu a placku si pry poridim jinde:/. a po galeriich chce chodit on!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Užívám si pohled na krásu, jakmile narazím na nádhernou slečnu, pořád na ní musím zírat.. Báru jsem sice bohužel osobně nepoznala, ale znám jí z fotek a je podle mě jedna z nejkrásnějších dívek/žen, co jsem kdy viděla

    OdpovědětVymazat