Ani jsem si toho nevšimla...

19:11

A můj blog oslavil "první narozeniny" :-D

You Might Also Like

9 komentářů

  1. snad jen dodám: "Happy B'day" a jak řekla už Lucy: Jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluju, ráda sem chodím a doufám, že budeš vesele pokračovat v krasojízdě :)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem..a musím ti povedať,že blogujem o dva mesiace dlhšie ako ty:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jen tak dál, krásná slečno :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi 14 let a bydlím u Prahy, proč?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásnej blog!!našla sem ho teprve dneska, ale hned se si o něm udála hezkej obrázek..Jinak gratuluji k 1. narozeninám:))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak hodně komentujících čtenářů přeji:)

    OdpovědětVymazat
  8. já vůbec nevím třeba kdy má můj blog narozeniny a docela mě štve, že to, co jsem psala na svůj blog (ještě na wz.cz), když jsem začala s blogováním (v deváté třídě :D) jsem si nezálohovala. Každopádně tvému blogu všechno nejlepší :))

    OdpovědětVymazat