Puzení

7:34

Doma jsou záplavy a já tam nejsem.
Nikde nejsou žádné obrázky, jenom statusy na fb jsou stále naléhavější.
Mám strach, zároveň jsem trochu zvědavá.

A sedím v Praze, v suchu, do okna mi svítí sluníčko a všechno je to na prd.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. myslím na všechny kamarády a známé na Moravě a doufám že to bude dobrý....i u vás!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejezdí vlaky, nejezdí autobusy, mosty jsou uzavřené/pod vodou, voda je v centru města, v železárnách, první mrtvá ženská...
    A já mám za dvě hodiny zkoušku a fakt jsem nesoustředěná :-P
    U nás, v horách, je něco podobného hrozně vzácné. Jenom sleduju FB protože odjinud zprávy nejsou.

    OdpovědětVymazat
  3. to je šílený v tomhle mě voda (jinak vodu miluju) hrozně děsí... já jsem v tomhle fb ocenila loni v říjnu když u nás z ničehož nic napadlo přes metr sněhu... držim palce na zkoušku no :)

    OdpovědětVymazat
  4. My z Frydku docela hruza, jeste ze nebydlime v Mistku...Jinak ja mam fotky akorat z Ostravy...
    Muz jede smer Praha, navrat zpet mel byt dnes, ale asi nebude, protoze trate k nam uzavrely.
    V Bogunu pry nic moc.

    Snad to bude casem v poradku.

    OdpovědětVymazat
  5. http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs336.snc3/29411_1186515562141_1805871374_352667_4123901_n.jpg


    Havířov(pod nádražím), hlavní tepna ze Šumbarku do Centra a pryč z Havířova.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Oli, nestresuj se, tím, že tam nejsme stejně nikomu nepomůžeme..ale taky mám obavy, doufám,že přestane brzo pršet...
    Lada

    OdpovědětVymazat