Modélka? Co modélka, kurva je to!

13:25

Trochu jsem si tu slavnou hlášku upravila. Napadá mě vždycky když si hraju na modélku.
Včera jsem dělala takovou modélku, až mi z toho není dneska dobře.

A taky jsem získala pomělně brutální zkušenost se srovnáním dvou modelingových extrémů.

Rozdíl mezi focením poloaktů pro kalendář a přehlídkou v známém pražském klubu byl více než propastný. Organizací, obsazením, lidma...

a) focení
Fotografka Ywetta Sarah Nikel, vižážista, kadeřnice Kamila , asistoval sám velký Jiří Šubrt. Nádherné profesionální modelky, namakaný model...a já, rezavé hovínko.
Téma focení: Žena a kov (muž a kov)... a tak jsem tam stáli nahatí, odění jenom do pletiva, špon ze soustruhu, hliníkového plechu...
A všechno to bylo tak dokonalé, pobyt v místnosti plné těch nej profesionálů...ještě se z toho trochu nemůžu vzpamatovat, že jsem se vůbec potkala s takovými lidmi.

b) přehlídka
Přehlídka triček v klubú Óčko, pořadatel přišel s více než 30 min žpožděním. Jako modelky krásné hostesky a mladí mužové. Účes líčení, každý sám a jak se mu chce, stejně jako boty. Choreografie se po hádce ustátlila. Měli jsme začít v 23 hod, nakonec jsem byla ráda, že jsem stihla vlak v 00:19. Místo kde se převlíkat, líčit..naprosto nevyhovující, na "mole" se motali tančníci...UF

A pak se divím, že jsem dneska nějaká zmatená.

You Might Also Like

3 komentářů