Darovanému koni...

11:21

Jsem sprostý alibista a proto jsem to smazala :-)
Nadávejte mi do čeho chcete :-)
Nevím jestli slečna o tomhle článku ví. Nicméně, jednou jsem ji na ten problém upozornila naživo, jednou přes chat a ona sama si je ho vědoma, protože do focení plánuje "zhubnout".
Díky vám jsem si uvědomila jak moc se na ni těším a že mě skutečně více baví práce s "nemodelkama".
Nejsem dobrá, nejsem ani chytrá a jako obvykle když se do něčeho pustím "po hlavě", jedna půlka obecenstva se děsně baví a druhá vytahuje kolty.

(no, ano, díky jednomu komentu mám chuť se vším seknout a definitivně se vybodnout jak na blog, tak na styling...)

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Tu tak jako do playboye...
    a co zkusit tuhle:
    http://michnova.slide.com/
    je malicka, ale stihla a chameleon

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň je to VÝZVA :). Já držím pěsti a chci fotoreport!!! S detailama, jak ses s tím vypořádala. Určitě to zvládneš s kreativitou sobě vlastní. Jo, a moc gratuluju, heršvec, dobrá "etablace"!

    A až ti bude nejhůř, vzpomeň: Darovanému koni i z prd*** voní :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě jako přijde tlustá? To snad ne...

    OdpovědětVymazat
  4. Co je na té slečně špatně ?????

    OdpovědětVymazat
  5. Špatné je to, že nejširší místo jejího těla nejsou boky ale oblast kolem pupíku. Má prostě rovnou postavu. A na té se tuk bohužel ukládá na bříšku. Ona vůbec není tlustá. Jenomže ten veškerý zásobní tuk má v "love handles" (takové ty bůčky nad zadkem co lezou některým lepým děvám z kalhot)a protože v podstatě nemá pas, je to jako by jí tam někdo přilepil boule. Mimochodem, love handles má 90% ženských, je to základní zásobárna tuku pro případ těhotnosti, když vám tohle zmizí nebo to nemáte, řadíte se mezi hubené :-)

    OdpovědětVymazat
  6. (pojednání o postavách a jak je oblékat, třeba i s fotkama by jste ocenili?)

    OdpovědětVymazat
  7. Joooooooooooooooooooo!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Durduin, stále nechápu, s čím máš problém. Pochopila bych, kdybys něco podobného napsala a byla zde fotka slečny, která má doopravdy nejširší místo těla pas( nejsem matematička, ale 60 mi celkem imponuje jako menší než 88), to by se pak ten styling opravdu dělal hůř. Ano, obléct postavu která není ideální(což nemám pocit, že je tento případ, zvláště s ohledem na fakt, že existuje něco jako photoshop), aby to vypadalo dobře, chce mnohem víc energie, ale pokud chceš v jakýmkoliv oboru něco dokázat, tak musíš prokázat svoje schopnosti právě ve chvílích, kdy podmínky nejsou ideální.
    A nevím, jak chceš psát pojednání o postavách a jak je oblékat, když máš problém se slečnou, která má minimální množství tuku na zádech.

    OdpovědětVymazat
  9. To panenka: Ona nemá 60 v pase. Ale o to nejde. Spíše o to že na test - kde si fotograf přeje aby byl styling jako ve francouzském Vogue se prostě holka 168 cm vysoká, s nevychrtlou postavou moc nehodí. (Takové ty body, kalhoty až pod prsa...)Jednoduše, když jsem se to dozvěděla, spadla mi čelist protože jsem to nečekala. Ale holčina je hrozně milá, stylingy už mám v podstatě vymyšlené a začínám se těšit na skvělé fotky.
    Jak moc jsi pokročilá ve photoshopu? Většina fotografů s kterýma pracuju o některých jeho funkcích ani netuší. Kdybychom měli brát photoshop do detailu, není třeba vizážistů protože nalíčit modelku to umí, není třeba řešit barvy protože to to taky umí, není třeba řešit modelku...to rovnou může dělat modelku každý, ne? V podstatě by si měl vystačit fotograf sám, spolu se svojí uklízečkou ze které použije jenom základní tvar těla (nohy,ruce) a ostatní vyřeší zkapalněním...
    Není to nic proti tobě, třeba se v tomhle byznysu vyznáš a pohybuješ mnohem déle než já. Každopádně, já jsem dítě fotopátračky a zároveň elitní agentury a to mi možná zkresluje pohled.

    OdpovědětVymazat
  10. "Každopádně, já jsem dítě fotopátračky a zároveň elitní agentury a to mi možná zkresluje pohled"

    No...skromnost ti rozhodně nechybí.

    A já si blbka myslela, že někdo, kdo si říká "stylista" by měl zmáknout oblíknout i člověka jiných rozměrů něž fashion modelky. Nehledě na to, že ta holka je normálně štíhlá modelka....jestli ti tato malinkatá disproporce dělá problém, potom teda nevím...
    Chudák slečna, být jí, nechtěla bych tohle číst.

    OdpovědětVymazat
  11. ??
    Napiš do Unique one, jaké jsou jejich požadavky na "normálně štíhlou modelku" :-D
    Věř tomu že jsem dobře oblékla slečnu, 140 kg na 170 cm. S nějakým tím centimetrem, milimetrem, opravdu problém nemám :-D
    Ale proč to řešit?
    Jednoduše, když jde někdo s kůží na trh, musí pochopit, že s ním jednají jako se zbožím.
    Holky které chodí na castingy a mají nějakou nedokonalost by mohly vyprávět :-D
    (modelka vejde, scouti si začnou šeptat, parkrama ukazují na její zadek, cosi si šuškají a pak ji vyrazí ven...jak dobře to znám :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Hlasuji všemi 20 pro článek o postavách a jak je oblékat s fotodokumentací ;-)
    Barča

    OdpovědětVymazat
  13. Věř mi, že vím, jak to v agenturách chodí, byť jen prostřednictvím kamarádek modelek, pač mě osobně by označili za regulérně tlustou, proto jsem nikdy na modelku neaspirovala :)

    btw řekla jsem že kočka je normálně štíhlá modelka, ne fashion modelka co chodí přehlídky víme všichni že vypadaj jak reklama na hlad žejo.

    Já jsem jen za celou dobu nepochopila, co jsi tím článkem chtěla ukázat....nějak v něm nevidím smysl....prostě jen kritika a frflání o ničem, myslím, že pokud jsi dostala tuto šanci, tak bys měla držet hubu a krok a neřešit takové malichernosti....

    OdpovědětVymazat
  14. Marja, Daso (nebo Dááššo?), co se čertíš? Fakt je zajímavý, jak Durduin řekne "A" a část lidí začne bušit a kopat kolem sebe. Poprďte se, dámy :). A nezapomeňte si zase napsat článek (a vzájemně si přizvukovat v komentářích) na téma "Jak je ta společnost netolerantníííí." Uííííííííííííííííí!!!

    Durduin, určit napiš nabízený článek, připojuju se k Barče :). A možná je zbytečný se tady obhajovat a vysvětlovat, jak jsi to myslela; prostě mít jiný (nelibý) názor se nevyplácí (ani na táák tolerantní sféře, jako je tato blogofešnsféra). Nicméně piš dál, kdo má problém přijmout tvoje vnímání světa, TEN má problém, ne ty....

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  15. muzes hlavne ukazat fotky, jak uz jsi nekoho oblekala?

    OdpovědětVymazat
  16. Heleď ty děsně neanonymní Veroniko (podle stylu psaní předpokládám, že jsi to byla ty, kdo komusi anonymnímu vyčetl, že se nepodepíše a jedná anonymně a přitom když se člověk podepíše Veronika, tak to vyjde šul nul, když jsou jich v republice tisíce), vůbec to není anonymní... :))

    Nevím, co píšeš o nějakém článku, já blog nemám, jsem jen pozorovatelka, co sleduje pár módních blogů a shodou náhod jsem narazila i na tento "nemódní". O co ti jde? Vyjádřit nesouhlas s článkem nemohu, ale autorka může vyjadřovat svůj jak píšeš jiný/resp. nelibý názor?? Nebyl by to trošku nesmysl?:)) asi jo žejo holka? Tak co píšeš o čertění se, já jen zkrátka vyjadřuji svůj názor na problematiku projednávanou v článku. Pokud autorka nechce slyšet negativní názory (a myslím, že jí to neva, reaguje na ně slušnou argumentací), ať komenty zakáže nebo schválí jen pochlebování a hotovo.....ale to tuším nebude její styl :)

    OdpovědětVymazat
  17. S takovym pristupem musi byt radost s tebou pracovat...

    OdpovědětVymazat
  18. Jéje, tak to jsi vedle jak ta jedle, styl sem, styl tam, vidno, že šestý smysl tě oklamal, opravdu jsme nikomu anonymitu nevyčítala, hehe. (Když už jsme u toho, tak tvoje nacionále taky můžu vnímat asi tak odhalujícně, jako ty moje "Veronika".)

    Nu, názor jsi řekla, já taky (a - kupodivu: "o to mi jde"), nemáme si dál co říct; tak klídek, klídeček :). A že autorka článku kritiku unese, to si jsem jista taky - takže jsme vzácně zajedno.

    Zcela anonymní a oparem stylu nestylu zahalená Veronika.

    A pokud jde o

    OdpovědětVymazat
  19. Canfour od textem je omyl... :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. Ha to je vtipné, tak jestli jsi komentář 1.4 6:55 ke článku "kritika" nepsala ty, tak máš skoro dvojnici s taaaak podobným stylem psaní....jestli jsi to skutečně nepsala, sorry :))

    OdpovědětVymazat
  21. Durduin,
    ty jestli jednou prozříš, budeš se strašně stydět za tento blog :(
    Ať ti to sebevědomí vyhoněné jakoukoliv agenturou vydrží, jinak tě to bude hodně bolet...

    OdpovědětVymazat
  22. Jop ták, tak to jsem psala já - myslela jsem, že máš na mysli článek, který je nepodepsán - tam jsem si byla jista, že autorka nejsem.

    Tehdejší příspěvek byl vztažen k razantním názorům nepodepsaným (což je anonym jak zákon káže).

    Ale pokud je i podpis pro tebe anonym, pak můžeme na přímce NN pokračovat dál, a fotka s podpisem je v těsné blízkosti "jenpodpisu". Poud by kdokoli měl pocit, že je zde rozdíl významný, můžu mu svoji fotku poslat jakoukoli cestou.

    Měj se prima,

    Veronika.

    OdpovědětVymazat
  23. To nuf: pozdě plakat nad rozlitým mlékem. Stalo se, stalo, začala jsem psát a nebudu to alibisticky mazat. Tak jako se nestydím za svá extemplore na střední škole, nemůžu se stydět za své chyby dneska. Kdo tohle čete delší dobu ví, že moje sebevědomí je kapitola sama o sobě a pohybuje se ohledně většiny věcí kdesi hluboko pod průměrem populace. Lidé, kterí se v branži pohybují se akorát při čtení dobře baví mojí naivitou. Jestli dělám chyby, ano, dělám a často tak velké, že se sama divím že ještě funguju. Tenhle "článek" k nim pravděpodobně patří ale jak říkám, přide mi alibistické to mazat. HOlt, poučení do budoucna, na blog psát až dva tři dny po události, kd už žhavé emoce odezní.

    Díky všem za vyjádření nelibosti. Je to dobrý feedback a poučení do budoucna o tom, že některé věci by si asi člověk měl nechat pro sebe (a nebo je psát zcela anonymně)

    OdpovědětVymazat
  24. To by byla dobrá náhoda, kdyby na tenhle článek narazila ona inkriminovaná holčina alias tatranka. Ale díky Durduin, udělala jsem si obrázet jací lidé jsou v módní branži...vlastně jsem žádné iluze neměla.
    Katy

    OdpovědětVymazat
  25. Upřímně řečeno, dost nechápu, co se tady tak řeší. Durduin má zakázku s holkou, jejíž parametry se jí zdají jako svízelné. Neřekla slovo proti holčině samotné. Řekla, že by se jí líp oblékala modelka modelkovská, čili hubeňoučká, což by asi podepsala většina stylistů na zeměkouli. Napsala, jak to má.

    Upřímně řečeno, odhlédněme od "kauzy tatranka", kolik z nás je čistých nejen ve slovech, ale i v myšlenkách? Kolik z nás v duchu (či nahlas) nekomentuje tvary, špeky, nešpeky, vyhublosti, třpytky a flitry na kolemjdoucích? Fusekle, stárbaks, vypůjčený životní styl, atd? Trošku mi připadá, že si polovina lidí nevidí do pusy. Tak ji upalte, světice s myslí čirou jako studánka a průzračnýma úmyslama, hříšná Durduin, pyšná a svá. Ano, přesně ta, co se vyznává (a v článcích dokumentuje), že hledá mantinely a naráží dnes a denně (kdo ne...). Řekne na sebe všechno, odkrývá se víc, než většina jiných. To je kus odvahy :).

    Já nevim, moc nerozumim, proč některý její články tolik lidí nadzvednou; jako by byla opravdu TAK jiná (tak horšíí), než jsme my...

    Chjo chjo, zpátky do šablon a póz...

    Veronika.

    OdpovědětVymazat
  26. tenhle poslední koment se mi líbil, vlastně má Veronika pravdu. nicméně souhlasím i s některými jinými, k Durduin ze zvědavosti občas zamířím. Durduin pár komentů nahoru napsala, že její sebevědomí je kapitola sama pro sebe, ale už mě to bouchlo do očí několikrát. ona ho asi nemá příliš, a tak se snaží poukazovat na nedostatky ostatních. a jestli tady bude někdo psát, že nejsem konkrétní, ráda sem chodím příklady, které mě utkvěly v paměti. snad si to "tatranka" tady nepřečte, protože být jí, asi by moje ego dostalo dost na frak, což by bylo škoda dostat na frak od někoho, kdo si to ego jen sám mastí. jinak přeju hezký den.

    OdpovědětVymazat
  27. Souhlasim s Veronikou,

    jen uz jsem na Tvuj blog taky parkrat psala v komentarich jako anonym, tak at vis kdo Te mimojine navstevuje a nechce aby jsi rusila blog!

    OdpovědětVymazat