2012

21:07

Bude konec světa? A jak to bude vypadat pak?





(Vím, fashion teď letí, ale mě docela bere i umění. Fotky už mají měsíc, ale teď se uležely a ty dvě holky, filmařka a výtvarnice/tatérka, jsou proště božské)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. to se mi fákt moc líbí!!!
    znáš knihu Cesta od Cormaca McCarthyho? je úžasná a uplně se hodí k těm fotkám... jestli jsi nečetla dej si na seznam :)
    (teď půjde do kin film - jsem propagátorkou hunutí "přečti to dřív než Hollywood" :) )

    OdpovědětVymazat
  2. dík..knihu jsem nečetla a u filmu jsem se schovala pod stolem :-D ale fotil to můj milý, který četl i viděl a tak je to silná inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
  3. fotky su fakt strasidelne...teda hlavne tie biele tvaricky dievcat

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle fotky jsou fakt docela děsivé...ale zajímavé a díky za komentář...:)

    OdpovědětVymazat