První várka

21:06









První várka fotek ze soboty. Nejsou ty holky nádherné?
Co děláte ve volné čase vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ty fotky jsou nádherné....konečně nějaká netradiční moda! =)

    OdpovědětVymazat
  2. WOW!!! ty fotky jsou zkrátka nádherné!!! především: naprosto nádherná jsi ty!!! uplně mi to vyrazilo dech a jsem uchvácena...asi si tě uložim a dám na plochu :D
    s měděnejma drátkama ve vlasech si tě teda představit neumim...a mě tak držely jen tak nic spešl sem s nima nedělala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, nádherný fotky. Hrozně se mi líbí styl a nálada, co z toho vyzařuje. Holky JSOU nádherné!!

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotky! Radost pohledět!

    Volného času moc nemám, ale když už, tak většinou jdu někam posedět s přáteli, projít se - (třeba v sobotu do průhonického parku) anebo na operu či na nějaký koncert.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou nadherne!!! Obzvlaste ta posledni!

    OdpovědětVymazat
  6. slečny jsou opravdu pěkné, ale nejvíc se mi líbíš ty (si to ty na první fotce, že jo?)a nechápu jak si v těch komenntářích, kde jsme řešily ošklivky, mohla napsat něco v tom smyslu, že si taky ošklivka nebo něco takového, protože to není pravda..

    OdpovědětVymazat