Krutá realita

21:48

Realita je krutá, pojďme se k ní však postavit čelem.

Jaký je důvod proč nedávám na blog fotky sama sebe?

a) Fotky mě, tak jak chodím obvykle, bez retuše, makeupu, bez účesu a vůbec, vypadají příšerně a já sama na nich vypadám příšerně.

b) Fotky mě, coby modelky, s retuší, makeupem a vším tím co mají fotky, na které se rádi díváme, vypadají úžasně a já na nich vypadám, no jako modelka.

Jinak řečeno: Fotka mě, obyčejné, by vyvolala vlnu nevole (Jak může takové koště psát o módě a stylu a jak může někoho česat a oblékat ?!?!)
Fotky mě coby modelky by vyvolala mi nepříjemné reakce (Jé, ty jseš tak krásná když se nalíčíš a máš na sobě šaty!)
(jo, přesně tak reagovaly holky na Bikram-přehlídce - viz. dole)

Takže, nechci si hrát na něco co nejsem, hmm...a kdo mě chce vidět, tak ať napíše, můžeme se klidně sejít. (Pivo v metalové hospodě? Starbucks v Palladiu? Posezení v Silver bar?)

Ostatně, napadá mě, nebyl by občas fajn nějaký FASHION-BLOGER sraz? Když už se známe ze stovek článků?
(I když fakt je, jestli bychom si nevjely do vlasů)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. :) no, já upřímně doufám, že snad nevjeli :D Taky bych nějakou tu sešlost uvítala... už dříve se k něčemu takovému schylovalo, ale vždy z toho nakonec sešlo ... škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. je možné,že jsem tě myslím minulý pátek potkala někde na Andělu? U Deichmanu,myslím?.)

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna tebe bych vážně chtěla potkat...myslím že by to pro mě bylo přínosné a beru i metalovou hospodu :)

    OdpovědětVymazat
  4. a - jestli se na fotky necejtíš není důvod je sem dávat...je to přece tvůj blog!

    OdpovědětVymazat
  5. no,a myslím, že jsi byla s přítelem? Tak to je síla.) Já kolem tebe asi třikrát prošla a říkala si,jestli jsi to ty,jenže já tě taky na moc fotkách neviděla,navíc jsem byla překvapená z toho,jak jsi vysoká,což je logické,když děláš modeling, ale mě to překvapilo:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty chodis na pivo do metalove hospody?
    Jesteli hjo tak to je presne muj styl :-D.
    Hele fotky bych moc neresila, ja mma taky par profi, a nikdo mne na nich nepoznal. Nehlede na to ze i ja "modni"zena obcas vybehnu ve wranglerkach+nike+moire a sport.bunde, samozrejme nenalicena a s tridennim drdolem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :-)

    Jeee v metalove hospode bych se normalne bala :-D silwer bar mi prijde ... ach takovy neivm na muj vkus moc lidi typu Uwa a Lucaso a Starbucks nesnasim :D:D ale co takhle roztomila cajovna ci kavarna na starem meste? :P

    Ach, kazdopadne chpau Te s fotkami :-) ja si na blog fotky davam jak chci a ani vlastne neivim proc, mam proste rada kdzy si prohlizim jine blogy kde maji autorky fotky, ale nemam rada blogy jen o fotkach autorky.

    Mej hezky den

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem nad tím uvažovala, asi nejlepší bude opravdu nějaká čejovna..např. moje oblíbená čajovna V pohodě, na Václaváku.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak kdyby byl sraz fashion - bloggerek, tak tam bych se ráda přišla podívat. Pár fashionblogů jsem začala v poslední době sledovat a vesměs mě moc baví. A tak mě napadá, jaký jsou vlastně lidi co tyhle super články píšou "naživo" :)

    OdpovědětVymazat
  10. I přes to, že bloguji pouze krátce, tak bych pro nějaký sraz hlasovala všema deseti! :-)

    OdpovědětVymazat