cingrlata

10:13

Chtěla jsem...si chvíli připadat jako normální blogger a taky...udělat vám radost, vím že rádi nakukujete, co mají ostatní ve svých šperkovnicích a skříních.
Tak jsem vám vyfotila "moje" parády. "Moje" proto, že je to spíše část společné sbírky mě a mých sester. Na fotkách jsou věci, které používám já, které tahám i do Prahy a které jsou od mojí prostřední sestry a byly pověšeny "na očích". Ony toho holky mají ještě mnohem více, rády se parádí a vyloženě si to užívají.
(já šperky nosím jenom když je teplo, vadí mi při oblékání svetrů, roláků...)


(Vždycky jsem si myslela, že jsem, spolu se sestrou, úchylná na náušnice. Když ale vidím tuhle ubohou hromádku, je mi jasné, že je stále co kupovat)



(Za mého pankáčsko-etno-metalovo období - rozuměj od 13 do 19 let - jsem nosila náramky, špagátky...nejlépe až k lokti. Od té doby gumičky popraskaly, něco se roztrhlo a kdybych si nepořídila ta stříbrná, nenositelná "kolečka", nebylo by moc co fotit)

(Všechno na téhle fotce je hand-made. Řetězy z Hornbachu, perličky navlékané hodinu před plesem i odrátkovaný "hořčicový" pískovec)

(Můj je jediný kousek, jinak zelenou prostě nenosím. Moje sestra ji ale miluje a náhrdelník s rolničkami mě přiváděl jednu dobu k šílenství. )





(Většina krás je starší než moje máma)

(Dřevěné korále mi, každý zvlášť jiným obrázkem, pomalovala kdysi jedna senzační kamarádka, holka kterou jsem obdivovala pro její styl. Nikdy jsem je ale neměla na sobě, jenom se na ně chodím zálibně dívat)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Líbí se mi to barevné seřazení! :D To je super. A nemyslím, že bys i těch náušnic měla zrovna málo :) mám míň a taky se dovoluji považovat za úchyla přes náušnice :D A pobavil mě popis tvé životní etapy :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi tvůj blog :). Příspěvky nikam moc nepíšu, takže tak :). Asi budeš fáájn holka, proto sem ráda zajdu; ze stejného důvodu koukám na Terunu a na Suzie... Tři naprosto různorodý věci, pro mě ale všechny "s přívlastkem" :). Prostě... tak. Veronika

    OdpovědětVymazat